Godt oppmøte på klubbkveld

Hele 16-17 stykker deltok tirsdag på det som var nest siste klubbkveld før sommeren. Formannen viste fram et parti på storskjerm og etterpå ble det spilt masse god sjakk. Jon Egil fikk også den store ære av å slå Martin etter en flott kombinasjon i midtspillet. Sistnevnte hadde ingen annet valg enn å strekke fram labben, til store glede for førstnevnte.

Tirsdag 26. mai blir siste klubbkveld før vi tar sommerferie. Da blir det muligens litt ekstra servering, kanskje som i kake og is? I tillegg skal vi spille en turnering der tenketid blir satt ut i fra sjakkrating.

Eksempel: Martin (2083) vs Selmer (0) = 1 minutt vs 9 minutt